BootCampus 'Cultuurmanagement - 
De regels van de kunst'

Hoe breng je creativiteit en management samen?
Hoe bouw je een culturele marketingstrategie uit?
Hoe houd je creativiteit duurzaam in moeilijke omstandigheden?

Uitgeverij LannooCampus is de thuis van experts die auteur zijn, en omgekeerd. Met onze BootCampus-reeks laten we je in een ongedwongen sfeer ideeën opdoen, inspirerende mensen ontmoeten en unieke vaardigheden bijleren.

Deze BootCampus bestaat uit een online presentatie en Q&A, gegeven door Prof. Annick Schramme en vele andere auteurs van het boek. Daarbovenop ontvang je thuis het boek Cultuurmanagement.


Inhoud

Een cultuurmanager moet continu zorgen voor de juiste balans tussen het zakelijke en inhoudelijke en moet tegelijkertijd de commerciële en artistieke ambities van zijn organisatie op elkaar afstemmen.

Het docententeam van de Master Cultuurmanagement aan de UAntwerpen, en tevens de auteurs van het boek “Cultuurmanagement”, leren je elk aspect van het runnen van een culturele organisatie kennen: van algemeen management tot marketing, van cultuurbeleid tot innovatiemanagement en cultureel ondernemerschap.

Met dit boek en deze presentatie krijg je de tools in handen om als cultuurmanager aan de slag te gaan.

Praktisch

De BootCampus ‘Cultuurmanagement – De regels van de kunst’ bestaat uit een webinar op 19 mei van 17u tot 18.30u. Als onderdeel van de BootCampus ontvang je thuis het boek Cultuurmanagement. Voor dat pakket betaal je €50 per persoon.

Wij kijken ernaar uit je te inspireren!

Inschrijving BootCampus


Persoonlijke gegevens
 *
 *
 *
 *
 *


Facturatiegegevens
 *
 *
 *
 *
Facebook   Twitter   Mail
Uitgeverij LannooCampus (België), Vaartkom 41, 3000 Leuven
www.lannoocampus.be  |  info@lannoocampus.be